ویژگی های یک سایت موفق

چگونه یک وب سایت موفق داشته باشیم؟

بارها از لزوم داشتن یک وب سایت قوی و موفق برای هر کسب و کار و برندی صحبت کردیم. در این مقاله قصد داریم تا چگونگی داشتن یک وب سایت موفق را بررسی کنیم.

وب سایت ها ابزارهای قدرتمندی هستند که برای معرفی کسب و کار و برند شما به عنوان یک فرد حرفه ای در دنیای اینترنت ایفاء نقش می کنند. شما بدون داشتن وب سایت شاید بتوانید یک کسب و کار موفق را به راه بیندازید امّا هرگز نمی توانید در میان حرفه ای ها رخ بنمایانید و برند خود را مطرح کنید و بر سر زبان ها بیندازید. وب سایت ها علاوه بر این که شما را به مشتریان تان معرفی می کنند و باعث بالا رفتن فروش و رونق کسب و کارتان می شوند، باعث جلب اعتماد بیشتر از سوی مخاطبان تان نیز می گردند.

آنچه در این مقاله خواهید آموخت:

تولید محتوای خلاقانه و صادقانه

رابط کاربری ساده

بهینه سازی برای موبایل

استفاده از دکمه های CTA واضح و جذاب

سئو سایت

 


تولید محتوای خلاقانه و صادقانه

بارها و بارها راجب ارزش تولید محتوای مناسب در مقاله های گوناگون بحث کرده ایم و گفته ایم که داشتن محتوای با کیفیت و سئو شده چه تاثیری شگرفی می تواند در بهبود رتبه های سایت شما در گوگل و پیشی گرفتن از رقبای سرسختتان داشته باشد و درامدتتان را ظرف مدت کمتر از 2 سال افزایش دهد. بله درست شنیدید عرض کردیم دوسال. خیلی از مردم فکر می کنند موفقیت در دنیای کسب و کار نیازمند سال ها تلاش و پشتکار بی وقفه می باشد. بله ما هم با این حرف تا حدودی موافقیم. اما باید شرایط و تغییرات محیطی را هم در نظر گرفت. شاید در گذشته حقانیت این حرف درست بود اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی و ظهور رسانه های مختلف از جمله وب سایت، اینستاگرام، تلگرام و سایر شبکه های اجتماعی، صاحبین کسب و کارها به سرعت می توانند محصولات و خدماتشان را به مردم دور و برشان و حتی مردم دنیا معرفی کنند. چرا راه دور برویم همین بلاگرها و اینفلوئنسرهای عزیز کشور خودمان که داریم می بینم چقدر با سرعت در حال پیشرفت و کسب درامد در سنین پایین هستند. پس می توانیم نتیجه بگیریم که اگر می خواهید در دنیای امروزه در شغلتان پیشرفت کنید باید خودتان را با دنیای دیجیتال وفق دهید. یکی از بزرگترین رسانه ها برای نشان دادن خدمات و محصولاتتان وب سایت می باشد. اولین قدم برای داشتن یک وب سایت موفق، تولید محتوای مناسب و با کیفیت است به طوری که بتوان تمام استراتژی های سئو را روی سایت پیاده کرد.

 

راهنمای 7 مرحله ای برای نوشتن محتوای سئو شده


یکی دیگر از نکات مهم در تولید محتوای با کیفیت علاوه بر رعایت قوائد سئو، حق رعایت کپی رایت و صادق بودن در نوشتن اطلاعات است. یکی از مهم ترین وظایف محتوانویس یا نویسنده سایت ارائه اطلاعات درست و معتبر به خواننده است. این کار باعث ایجاد حس اطمینان در کاربر و بالا رفتن اعتبار سایتتان می شود.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره در زمینه سئو و انجام پروژه سئو سایت و تبلیغات و دیجیتال مارکتینگ با ما از طریق این شماره در ارتباط باشید:
شماره تماس کارشناسان دیجیتال مارکتینگ امپریال برند و وینت سئو: 02122057358

 

 

رابط کاربری ساده

ساده سازی و ساده بودن یک اصل مهم در ارائه خدمات و اطلاعات به مردم است. هر چقدر اطلاعات سایت را ساده تر و روان تر به کاربر ارائه دهید، سریعتر و بهتر می توانید پیام خود را به او انتقال دهید. در مقاله نکات مهم طراحی سایت به طور مفصل راجب این نکته صحبت کردیم و گفتیم که چگونه می توان با ایحاد رابط کاربری ساده و کاربر پسند یک سایت حرفه ای و موفق طراحی کرد و با افزایش ترافیک سایت به واسطه طراحی UI عالی به درامدهای بالا رسید. برای داشتن یک رابط کاربری خوب باید به یک سری نکات ریز توجه فرمایید:

• شناخت دقیق مخاطب هدف خود و آنالیز رفتار او

• داشتن اطلاع کافی از آنچه که مخاطب می‌خواهد

• استفاده از سبک های موفق طراحی

• آنالیز طراحی های مشابه در زمینه مورد نظر

• دسترسی آسان به بخش های مهم و پرکاربرد

 

 

بهینه سازی برای موبایل

تحقیقات انجام شده نشان می دهد که بیش از 50 درصد از جستجوهای کاربر با موبایل انجام می شود و این موضوع نشان از اهمیت موبایل در طراحی سایت می باشد. بهینه سازی صفحات سایت برای موبایل همچنین باعث می شود جایگاه بالاتری درصفحه نتایج گوگل نسبت به کسانی که این اصل را در طراحی وب سایت رعایت نمی کنند داشته باشید زیرا یکی از معیارهای مهم گوگل برای رتبه دهی ریسپانسیو بودن سایت در موبایل می باشد.

 

 

استفاده از دکمه های CTA واضح و جذاب

خیلی از کاربرانی که وارد سایت شما می شوند کاربر منفعل هستند یعنی بدون انجام کارهای زیاد در سایت از آن خارج می شود. این یکی از خصلت های انسان است که دوست دارد برای انجام کاری او را تشویق و ترغیب کنند. یک راه حل آسان و کارامد برای انجام این کار استفاده از دکمه های CTA جذاب و تاثیرگذار یا همان دکمه فراخوان به عمل است.
از پرکاربردترین دکمه های CTA می توان به موارد زیر اشاره کرد:

• دکمه ادامه مطلب

• دکمه ثبت نام و ورود

• دکمه خرید

• دکمه مشاهده محصول

• دکمه اشتراک گذاری

• و ...

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره در زمینه سئو و انجام پروژه سئو سایت و تبلیغات و دیجیتال مارکتینگ با ما از طریق این شماره در ارتباط باشید:
شماره تماس کارشناسان دیجیتال مارکتینگ امپریال برند و وینت سئو02122057358

 

 

سئو سایت

اگر مقاله های سایت امپریال برند و وینت سئو را کامل خوانده باشید متجه می شوید که چقدر راجب سئو و اهمیت آن در افزایش فروش سایت مطلب نوشته ایم. سئو سایت یک روش رایگان برای تبلیغ وب سایتتان در دنیای اینترنت می باشد که حجم عظیمی از ترافیک ارگانیک و رایگان را به سمت سایتتان هدایت می کند و باعث افزایش درامد شما می شود.

برای کسانی که هنوز با مفهوم سئو آشنا نیستند توصیه می کنیم حتما مقاله های زیر را بخوانید:

سئو چیست؟

تکنیک های سئو کلاه سفید در سال 2023

ابزارهای آنالیز بک لینک

ابزارهای سئو

اهمیت بک لینک در سئو

رتبه یک گوگل شدن با 11 تکنیک سئوکارهای حرفه ای در سئوی داخلی

همیشه آماده پذیرش فناوری ها و ایده های جدید برای بهبود سایت تان باشید ولی دائماً در فکر آن هم بودن شما را از فعالیت های اصلی تان عقب می اندازد. بدانید در مرحله آخر فقط رضایت مشتری مطرح است، نه اجرای نظر و عقیده شخصی شما!
کمتر وب سایت خود را با دیگر انواع سایت ها مقایسه نمایید و سعی کنید استقلال خود را حفظ نمایید امّا در عین حال به دیگر سایت ها نیز سر بزنید و در مورد راه و روش های موفّقیّت آن ها بررسی کنید و بدانید شما زمانی موفق خواهید بود که هم ردیف رقیبان تان و حتی یک گام از آن ها جلوتر باشید.

 

 

1 1 1 1 1

دیدگاه ها (2)

This comment was minimized by the moderator on the site

لطفا هرچه سریعتر این مقاله کپی شده از وب سایت وب 24 را از سایتتان بردارید
عواقب نادیده گرفتن این پیام بر عهده خودتان است

This comment was minimized by the moderator on the site

درود بر شما دوست عزیز از وب 24 ، لطفا در ابتدا ادبیات تهدید آمیز نه در خور مجموعه شما و نه در شخصیت مدیر عامل محترم شماست که ایشان را به خوبی میشناسیم. ما که هر چه در وب 24 گشتیم که ادعای شما را ببینیم که متاسفانه چنین مقاله ای را پیدا نکردیم، و نکته بعدی این مقاله در تاریخ تیر ماه سال 97 توسط تیم تولید محتوای امپریال تولید و نگارش شده است و اگر شما با همین عنوان چرخی در دنیای نت بزنید که البته بازهم مقاله ای به این نام از سایت شما در حداقل صفحات اول تا ششم گوگل نیست، بسیار پیدا خواهید کرد که این عنوان را نگارش کرده اند پس دلیل بر این نیست که همه این دوستان از روی شما کپی کرده اند. یا از روی مقاله های ما، تیم تولید محتوای امپریال یکی از تخصصی ترین تیم ها و پردانش ترین تیمها در حوزه تولید محتواست که چنین مقاله ساده ای را نیاز ندارد تا کپی نماید ولیکن ادعای خویش را به آدرس ایمیل info[at]impbrand.com بفرستید تا بررسی گردد.

  1. ارسال دیدگاه
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location
کد امنیتی