بهترین شرکت های تبلیغاتی چه ویژگی هایی دارند؟بهترین شرکت های تبلیغاتی چه ویژگی هایی دارند؟بهترین شرکت های تبلیغاتی چه ویژگی هایی دارند؟

بهترین شرکت های تبلیغاتی چه ویژگی هایی دارند؟

گسترش کسب و کارها در هر حوزه ای سبب شده است تا تبلیغات و بازاریابی هر کسب و کار یا برندی بسیار پراهمیت باشد؛ به گونه ای که باید توسط شرکت های تبلیغاتی انجام شوند. اما چگونه می توان به یک شرکت تبلیغاتی اعتماد کرد؟ و یا بهترین شرکت های تبلیغاتی چه ویژگی هایی دارند؟

مثل همیشه با ادامه این مقاله خوب و خواندنی با "امپريال برند" همراه باشید تا بتوانید ویژگی های بهترین شرکت های تبلیغاتی را بشناسید و در این راه بهتر و با دید بازتر انتخاب کنید.

 

شرکت تبلیغاتی چیست؟

در ابتدا باید بدانیم که اصلاً یک شرکت تبلیغاتی چه نوع شرکتی است؟

چه خصوصیاتی دارد؟

و چه وظایفی را بعنوان یک شرکت تبلیغاتی انجام می دهد؟

یک شرکت تبلیغاتی، یک کسب و کار یا سازمانی خدماتی است که تخصص آن در حوزه های برنامه ریزی، توسعه، مدیریت و اجرای برنامه تبلیغاتی برای مشتریان (کسب و کارهای دیگر) است. در واقع، یک شرکت تبلیغاتی، یک سازمان مستقل، متشکل از افراد و کسب و کارهای خلاق است که در توسعه و آماده سازی برنامه های بازاریابی، تبلیغات و سایر ابزارهای ترویجی تخصص خاصی دارند.

چرا آژانس تبلیغاتی امپریال برند؟

میدانیم برای این سوال باید بتوانیم پاسخ مناسبی را به شما ارائه نماییم و بهترین پاسخ به شما برای اینکه بیان کنیم شرکت تبلیغاتی امپریال برند یکی از بهترین گزینه هاست که شما میتوانید در زمینه تبلیغات و تیزر سازی و راه اندازی کسب و کارهای آنلاین خود به آن اعتماد نمایید،تجربه و پروژه هایی است که در این زمینه اجرا کرده ایم. برای همین منظور میتوانید 

کاتالوگ خدمات آژانس تبلیغاتی ما را از اینجا دانلود نمایید:  دانلود کاتالوگ خدمات امپریال برند

و همچنین می توانید برای دستیابی به نمونه های تیزر های تبلیغاتی ما اینجا را کلیک نمایید: مشاهده نمونه تیزرهای تبلیغاتی

اگر میخواهید کاتالوگ خدمات سئو و مشاوره سئو و آموزش سئو را دریافت نمایید می توانید از این طریق اقدام نمایید: دانلود کاتالوگ خدمات سئوی سایت

ما در آژانس تبلیغاتی امپریال برند با انجام دایره وسیعی از خدمات دیجیتال مارکتینگ در خدمت شما عزیزان می باشیم:

طراحی اختصاصی سایت با به روزترین متد طراحی سایت

سئو و بهینه سازی سایت با دانش به روز

تولید محتوا و تعیین استراتژی های دیجیتال مارکتینگ برای شبکه های اجتماعی

تبلیغات هدفمند از انواع مدلهای تبلیغاتی ( تبلیغات کلیکی، تبلیغات ویدئویی، تبلیغات اینفلوئنسری، تبلیغات بین اپلیکیشین و ....)

اجرای انواع کمپین های تبلیغاتی به همراه تمامی کارهای مربوط به پرفورمنس مارکتینگ و تجزیه و تحلیل داده ها برای جلوگیری از هدر رفت سرمایه های شما.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره در زمینه تبلیغات و دیجیتال مارکتینگ با ما از طریق این شماره  در ارتباط باشید:

شماره تماس کارشناسان دیجیتال مارکتینگ امپریال برند:  02122057358

 

وظایف یک شرکت تبلیغاتی

ساخت یک کمپین تبلیغاتی یک روند طولانی دارد که شامل فعالیت متخصصان در زمینه های مختلف می باشد. شرکت های تبلیغاتی یا همان آژانس های تبلیغاتی معمولاً شرکت های مستقل هستند که کار کیفی ارائه می دهند و به سازمان ها یا افراد کمک می کنند تا مخاطبان مورد نظر خود را از طریق تبلیغات صوتی/ تصویری جذاب به دست آورند. آژانس های تبلیغاتی، ساخت، تحقیق، مدیریت و اجرای آگهی در سیستم عامل های مختلف رسانه ای را برای تبلیغ کننده طراحی می کنند.

یک شرکت تبلیغاتی موظف است که:

  • ایده های تبلیغاتی جدید ایجاد کند.

  • تبلیغات چاپی، رادیویی، تلویزیونی و اینترنتی را طراحی کند.

  • فضا و زمان تبلیغات را رزرو کند.

  • کمپین های بازاریابی را برنامه ریزی کند.

  • تحقیقات و پژوهش های لازم را انجام دهد.

  • خدمات دیگری را ارائه دهد که به موفقیت مشتریان کمک کند.

در واقع یک شرکت تبلیغاتی یک نوع خدمات تجاری است که برای ایجاد، برنامه ریزی و مدیریت تبلیغات مشتریان خود طراحی شده است.

شرکت "امپریال برند" از جمله اولین شرکت های تبلیغاتی است که علاوه بر همکاری با کسب و کارها، اقدام به آموزش ملزومات بازاریابی و تبلیغات بخصوص بازاریابی دیجیتال و برندینگ دیجیتال کرده است. برگزاری چندین دوره های آموزشی مرتبط با بازاریابی و تبلیغات گواه بر این مدعاست.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره در زمینه تبلیغات و دیجیتال مارکتینگ با ما از طریق این شماره  در ارتباط باشید:

شماره تماس کارشناسان دیجیتال مارکتینگ امپریال برند:  02122057358

 

دوره های آموزشی "امپریال برند"

 

 

دوره های آموزشی شرکت تبلیغاتی امپریال برند یکی از بهترین دوره های موجود در بازار است که تمامی موارد و اصولی که باید بدانید را به شما آموزش میدهد.

 

انواع شرکت های تبلیغاتی

  • شرکت تبلیغاتی کامل

وقتی کسب و کار شما می خواهد در تمامی حوزه ها تبلیغات مؤثری انجام دهد، می تواند با این شرکت های تبلیغاتی همکاری داشته باشد. یک شرکت تبلیغاتی با خدمات کامل می تواند محدوده وسیعی از خدمات بازاریابی را فراهم آورد. خدماتی از قبیل طراحی کمپین های خلاقانه بازاریابی، تبلیغات گسترده در تمامی حوزه های ممکن، بازاریابی و برندینگ دیجیتال، تبلیغات دهان به دهان و بازاریابی ویروسی و... از جمله خدماتی است که یک شرکت تبلیغاتی با خدمات کامل در اختیار مشتریانش قرار می دهد.

 

  • شرکت تبلیغاتی مدولار

شرکت تبلیغاتی مدولار یک شرکت تبلیغاتی با خدمات کامل است که خدمات خود را بر اساس نیازهای خود از آژانس تبلیغاتی دریافت کند. بنابراین مشتری ممکن است بخواهد با بخش خلاق کانون ارتباط داشته باشد تا یک کمپین تبلیغاتی مؤثر ایجاد نماید و از سایر خدمات در شرکت های دیگر بهره مند شود. همچنین تبلیغ کننده ممکن است بخش رسانه ای یک کانون را استخدام کند تا برنامه‌ای را برای تبلیغی اجرا کند که یک شرکت دیگر آن را توسعه داده است. دستمزد و هزینه استفاده از خدمات بر اساس کارهایی که انجام می شود محاسبه خواهد شد.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره در زمینه تبلیغات و دیجیتال مارکتینگ با ما از طریق این شماره  در ارتباط باشید:

شماره تماس کارشناسان دیجیتال مارکتینگ امپریال برند:  02122057358

 

  • شرکت تبلیغاتی در داخل شرکت

برخی از شرکت ها دوست دارند کنترل نزدیک تری به تبلیغات داشته باشند. به همین خاطر از شرکت تبلیغاتی در داخل شرکت خود استفاده می کنند. این نوع شرکت تبلیغاتی کلاً متعلق به تبلیغ کننده است. این کانون تمامی کارهایی که یک شرکت تبلیغاتی خارجی ( یا خارج از شرکت ) انجام می دهد را به خوبی اجرا خواهد کرد. تفاوت بین شرکت تبلیغاتی در شرکت و دپارتمان تبلیغاتی این است که گزینه اول می تواند مشتریان متعددی را مدیریت کند اما دپارتمان تبلیغاتی تنها متعلق به همان شرکت است و نمی تواند مشتری خارج از شرکت داشته باشد.

ویژگی های یک شرکت تبلیغاتی خوب

۱- کارکنان حرفه ای و با تجربه

یک شرکت تبلیغاتی باید کارکنان حرفه ای و با تجربه ای را در حوزه های متفاوت در کنار یکدیگر داشته باشد. این کارکنان باید بتوانند که نیازهای مشتریان را بشناسند و آنها را برآورده کنند حال این نیازها از طراحی وب سایت را تا طراحی بیلبوردهای تبلیغاتی و پوسترهای جذاب شامل می شود. در مجموعه کارکنان یک شرکت تبلیغاتی باید افرادی که در زمینه طراحی وب سایت، طراحی گرافیک، زمینه های بازاریابی و... حضور داشته باشند.

اگر می خواهید یک شرکت تبلیغاتی موفق داشته باشید باید از افرادی کمک بگیرید بسیار با انگیزه و خلاق هستند و صد البته که به کارشان علاقه دارند، این دسته از کارکنان می توانند ایجادکننده استراتژی ها و راهکارهای اصلی در بازاریابی و تبلیغات باشند. دقت کنید کارمندانی را که انتخاب می کنید باید قدرت پذیرش ریسک پذیری را داشته باشند تا بتوانند از آن برای ایجاد کمپین های بزرگ در جهت رسیدن به اهداف مشتریان گام بردارند.

یکی دیگر از مواردی که به عنوان نیاز برای شرکت های تبلیغاتی محسوب می شود، استفاده از متخصصان حوزه دیجیتال می باشد. افراد زیادی در جامعه این روزها، ساعت های زیادی را در شبکه های مجازی، کانال ها و وب سایت ها می گذارند پس شما باید به گونه ای بتوانید روش های مناسبی را برای مشتریانتان و حضورشان در این چنین فضاهای مهیا کنید زیرا قطعا این موضوع خواسته مشتریان شما خواهد بود.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره در زمینه تبلیغات و دیجیتال مارکتینگ با ما از طریق این شماره  در ارتباط باشید:

شماره تماس کارشناسان دیجیتال مارکتینگ امپریال برند:  02122057358

2- حضور پایدار در فضای آنلاین

امروزه در عصر دیجیتال افرادی که در حوزه کسب و کارند، مخصوصاً در حوزه های تبلیغات و ارتباطات، باید حضوری آنلاین داشته باشند. معمولاً شرکت های تبلیغاتی بیشتر از دیگر شرکت ها در فضای مجازی دیده می شوند چون بازاریابی به عنوان قسمتی از فعالیت ها و تخصص هایشان به شمار می رود. معمولاً شرکت های تبلیغاتی که موفق هستند، توانسته اند حضورشان را در فضای مجازی پر رنگ کنند و در جستجوهای گوگل نیز رتبه خوبی بدست بیاورند. البته کاتالوگ ها و پوسترهای چاپی و همچنین وب سایت های شرکت های تبلیغاتی باید به گونه ای باشد که مشتریان خود را جذب کند و مشتری آنها را بپسندد.

یکی از اصلی ترین مواردی که باید در هر بازاریابی به آن دقت شود محتوای قدرتمند و ارزشمند است.شرکت های تبلیغاتی باید این نکته را به خوبی بدانند و آن را بکار بگیرند. شرکت های تبلیغاتی باید روشی اثر بخش را ایجاد کنند که مشتریان را جذب نمایند و به عبارت دیگر باید توانایی این را داشته باشند که به گونه ای داستان مشتری را بیان کنند که اولاً سبب جذب مخاطب شده و ثانیاً مزیت رقابتی را ایجاد نماید. همچنین باید محتوا را به گونه ای تولید نمایند که پیامی را متناسب با جایگاه مشتری در حوزه بازاریابی و کانال مورد نظر انتقال دهد.

3- دانش متناسب از مشتریان

یک شرکت تبلیغاتی زمانی موفق است که بتواند مشتریان را بدست بیاورد و آنها را حفظ کند. شرکت تبلیغاتی موفق باید دانش لازم را درباره بازار مشتریان داشته باشد و یا برای بدست آوردن آن تلاش کند تا بتواند همیشه به نیازهای مشتریانش پاسخ بدهد و ارزش آفرینی را برایشان ایجاد کند. چنین شرکتی وظیفه دارد اولین اولویت خود را نیازهای مشتریان و هدف هایشان قرار دهد و بر این اساس کمپین های تبلیغاتی مناسب را طراحی نماید. یک شرکت تبلیغاتی موفق بدین ترتیب می تواند یک برند موفق و قوی را برای مشتریان خود ایجاد نماید.

زمانی که از دانش صحبت می کنیم یعنی دانشی که از محاسبه ها، داده ها، تجزیه و تحلیل های فراوان بدست آمده است که همین دانش می تواند سبب پشتوانه ابتکار عمل یک شرکت تبلیغاتی می شود و می توان به وسیله آن تصمیم های بهتری را گرفت. یک شرکت تبلیغاتی خوب برای رسیدن به یک خروجی خوب، از آنالیز و تجزیه تحلیل کمک می گیرد.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره در زمینه تبلیغات و دیجیتال مارکتینگ با ما از طریق این شماره  در ارتباط باشید:

شماره تماس کارشناسان دیجیتال مارکتینگ امپریال برند:  02122057358

4- ایجاد ارزش های بالا در برابر پول هزینه شده

یکی از مواردی که شرکت ها در توانایی خلق ارزش شرکت های تبلیغاتی مختلف به دقت می کنند، وجوه تمایز آنها به نسبت رقیب هایشان است.

علاوه بر آن استفاده از جدیدترین روش ها، آخرین تکنولوژی ها، تجربه های گذشته، خدمات ویژه ارائه شده می تواند از دیگر نکاتی باشد که در این زمینه مطرح است. شما به عنوان یک شرکت تبلیغاتی باید توانایی این را داشته باشید تا مشتریان خود را متقاعد و راضی نگه دارید.

 

5- تضمین خروجی

متأسفانه امروزه به این گونه شده است که برخی از شرکت های تبلیغاتی به تعهد ها و قول های که داده اند در تاریخ مشخص عمل نمی کنند و به اصطلاح بد قول هستند. شرکت تبلیغاتی را می توان موفق نامید که بتوانید به همه جزئیات خروجی خود دقت کنند. به عنوان مثال به برخی از این موارد در ادامه اشاره شده است:

  • در نسخه های چاپی و طراحی سایت باید رنگ سازمانی مشتری حفظ شود

  • باید در همه موارد توافق شده بهینه سازی وب سایت صورت بگیرد

  • تبلیغات در شبکه های مرتبط اجتماعی انجام شود و در زمان مشخص توافق شده، خاتمه یابد.

  • وب سایت طراحی شده باید با همه مرورگرها سازگاری لازم را داشته باشد

همه شرکت ها و سازمان ها سعی می کنند شرکت تبلیغاتی را بدست بیاورند که به هر چیزی که تعهد می دهد عمل کند و در نهایت خروجی کارش را تضمین نماید.

1 1 1 1 1

دیدگاه ها (0)

  1. ارسال دیدگاه
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location
کد امنیتی