رسیدن به نتایج عالی با نکات ریز و سریع سئو

رسیدن به نتایج عالی با نکات ریز و سریع سئو

این روزها بسیاری از مشاغل و شرکت ها با چالش های سختی مواجه شده اند و سعی می کنند بودجه سئو را به به روش هایی از صنعت بازاریابی اختصاص بدهند که نتایج سریع و قطعی به همراه دارد.

با این حال حتی با بودجه کم و کسب نتایج فوری در برابر شرکت های قدرتمند حوزه کاری تان، بازهم می توانید رقابت کنید. در این مطلب به نکات ریز و سریع سئو برای رسیدن به نتایج فوری اشاره خواهیم کرد و به عنوان مجموعه امپریال برند که یکی از برترین برندهای مشاوره سئو است، نشان خواهیم داد که چگونه می توانید از توانایی Google در فهرست بندی و رتبه بندی سریع، بیشترین بهره را ببرید. در مرحله بعد با مطالعه جدیدمان در خصوص رسیدن به نتایج سریع سئو آشنا خواهید شد که هنگام تست آن، به 73 درصد افزایش بهره وری دست یافته ایم.

آیا می دانید در رتبه چند گوگل قرار دارید؟

نگرش بزرگ: گوگل می تواند سریع تر ایندکس و رتبه بندی کند

نکات ریز و سریع سئو چیست؟

نکات ریز و سریع سئو شامل پنج مرحله است

راز نهفته در نکات ریز و سریع سئو (Seo Sprint)

بررسی مورد DriveSafe

چطور انجام دادیم؟

استراتژی

داده

نگرش

اجرا

سنجش

اجازه دهید در این مرحله چند نکته و توصیه دیگر گوشزد کنم

جمع بندی نهایی

 


اجازه دهید اول نگاهی به نحوه چیدمان صفحه اول گوگل (صفحه ای که هنگام سرچ کردن ظاهر می شود) بیندازیم. گوگل قبلاً هرگز در طراحی صفحه برای کاربران، به سئو جهانی اهمیتی نمی داد. در نتیجه طی سال های اخیر دستخوش تغییراتی شد و از قالب «10 لینک آبی» به «پورتال» رسید که نتایج را طبیعی تر کرد.

رسیدن به نتایج عالی با نکات ریز سئو

 

امروزه وقتی صفحه جستجوی نتایج (SERP) را باز می کنید و در آن بالا که قبلا جای خالی بود، 4 تبلیغ اساسی گوگل را می بینید که بیانگر این تغییرات بزرگ است. معمولاً این جاهای خالی با تبلیغ یوتیوب یا گوگل مپ پر شده اند. این تبلیغ ها تمام پیکسل های بالای صفحه را پوشانده اند و غیرممکن است متوجه شان نشوید. در برخی از صنایع دیگر که گوگل فعالیت می کند، موتور جستجو در بالای صفحه قرار گرفته که برای مثال می توان به Google Flights و یا Google Hotels اشاره کرد.
طی چند ماه گذشته شاهد ترافیک از سوی لپتاپ ها و رایانه های شخصی زیاد شده اما در کل کاربران بیشتر از گوشی های همراه استفاده می کنند. شاید صفحه نمایش 758 پیکسل آیفون، اجازه یک سرچ ارگانیک و طبیعی را نمی دهد و احتمالاً به همین دلیل رسیدن به صفحه اول نتایج گوگل سخت می شود.
در چنین شرایطی مجبوریم طرز تفکرمان را درست مانند حقه های جدید سئو تغییر بدهیم.

 

 

سئو سایت چیست؟

 

 

آیا می دانید در رتبه چند گوگل قرار دارید؟

برای اینکه در سرچ یک موضوع، در صفحه اول گوگل ظاهر شوید نرخ کلیک چقدر باید باشد؟ 20 درصد؟ 25 درصد؟ این اعداد توسط مرکز مطالعات CTR اعلام شده اما در واقعیت شاید به این اعداد نیاز نداشته باشید. می خواهیم بگوییم شاید تمام استراتژی و برنامه تان بر روی اعداد غلط بنا شده باشد.
توصیه می کنیم به Google Search Console data مراجعه کنید تا نرخ کلیک تان را ببینید و مقایسه کنید. به عنوان مثال ما یک مشتری داریم که در اصطلاح عمومی، حجم جستجوی ماهانه به ارزش 2.8k دارد. فکر می کنید CTR یا نرخ کلیکش چقدر باشد؟ فقط 3.8 درصد!

رسیدن به نتایج عالی با نکات ریز سئو

 

مشتری من تنها فردی نیست که نرخ کلیک ناچیزی دارد. با انجام برخی تحقیقات، متوجه شدیم که نفرات سوم و چهارم در این تحقیق به ترتیب نرخ 1.1 درصد و 2.4 درصدی داشتند. وقتی قبلا نرخ کلیک همیشه بالا و رقابت سخت بود، به اوج نقطه کاری ما رسیدیم و در سرچ گوگل دانمارک، کلمه «Lån» به معنی «Loan» یا وام را از قعر صفحه سوم نتایج گوگل به رتبه اول آوردیم. یک سال و نیم طول کشید تا به چنین موفقیتی برسیم. موکل مان از این موفقیت بسیار شادمان بود زیرا به بهترین نحو، جواب سرمایه گذاری اش را گرفت.
این استراتژی ساده و با تمرکز بر سئوی فنی، سئوی محتوایی و سئوی خارجی سایت بود. به عبارت دیگر تصمیم گرفتیم از یک سئو استفاده نکنیم بلکه با ترکیب این سه عنصر در کنار هم و استفاده از فاکتور نظم و انضباط، به نتایج سریع تر و موفق تری دست پیدا کنیم.
در اکتبر سال 2018 یک نگرش جدید این فرصت را به من داد تا تفکراتم در مورد سئو را اصلاح کنم. در نتیجه باعث شد چارچوب کاری ام را تغییر داده و به این فکر کنم که تمام ابعاد دیجیتال مارکتینگ می توانند در کنار هم به فعالیت بپردازند.

 

 

نگرش بزرگ: گوگل می تواند سریع تر ایندکس و رتبه بندی کند

در سال 2000، گوگل هر پنج یا هشت هفته ایندکس را آپدیت می کرد. سئو به عنوان یک سرمایه گذاری که به نظم و صبر نیاز داشت، مورد توجه قرار گرفته بود. در واقع یک پروژه طولانی مدت بود. البته این نکته هنوز هم در صنعت ما یک قانون است.
بسیاری سئوکاران هنوز هم به مشتریان خود می گویند که صبور باشند و انتظارشان در جهتی باشد که طی یک یا دو سال آتی به نتایج دلخواه برسند. با این حال اگر کارتان درست باشد، نیازی به فکر کردن در مورد زمان نخواهید داشت.
بیایید سریع به سال 2018 برگردیم. سالی که متوجه شدم که گوگل دوباره تغییر روند داده است. آن روزها یکی از مشتریان امپریال برند قصد داشت از ماه اکتبر، یک کمپین بازاریابی را آغاز کند. تیم سئوی ما دیر کارش را شروع کرد زیرا فقط وقتی دو هفته به آغاز کمپین مانده بود، توانستم با مشتری ملاقات کنم. در واقع آن ها دیر به من رجوع کردند. درباره بازه زمانی که داشتیم، زیاد خوشبین نبودم اما سعی کردیم تلاشمان را انجام دهیم.
و نتایج من را شگفت زده کرد!
آن ها از هیچ توانستند به رتبه سوم کلمه کلیدی مورد نظرشان برسند. شوکه شده بودم چون این گوگل، آن گوگلی نبود که می شناختم. این چشم اندازی بزرگی به ما می داد زیرا گوگل از بند و اسارت متدهای قدیمی خود درآمده بود و قصد داشت بخشی از دیجیتال مارکتینگ باشد. آن لحظه بود که ایده «نکات ریز و سریع سئو» به ذهنم خطور کرد.

 

 

رسیدن به نتایج عالی با نکات ریز سئو

 

 

نکات ریز و سریع سئو چیست؟

سئو معیار و فاکتور اصلی در یک کمپین بازاریابی است. اصلا چرا باید از سئو چشم پوشی کرد؟ دیتاهایی که از این طریق به دست می آید، سلایق شخصی کاربران را مشخص می کند. نشان می دهد آن ها از گوگل چه می خواهند. این داده ها و اطلاعات، حتی از مصاحبه های شخصی با کاربران هم ارزشمندتر هستند زیرا علاقه درونی و پنهان شان ظاهر می شود.

تا الان امتحان کرده اید که اگر منشن ها را به لینک تبدیل کنید چه اتفاقی می افتد؟

آیا در شروع یک پروژه پروموشن، اتفاق افتاده که با تیم تبلیغاتی صحبت نکنید؟ البته که باید با آن ها صحبت کرد چون اطلاعات گرانقدری در مورد کلمات کلیدی برای بهینه سازی موتور جستجو دارند.

آیا تاکنون اتفاق افتاده که بدون دانستن معنای استراتژی تجارت، لیست بایدها و نبایدهای سئو را بنویسید؟ این ها قبلا زیاد رخ می دادند چون سئو در تاریکی به سر می برد و همه را با اطلاعات غلط گمراه می کرد اما حالا با پیشرفت مارکتینگ، تمام ابعاد آن برای پیشرفت دست به دست هم داده اند.

وقتی کلمات کلیدی مورد نظرتان، در صدر جستجوی گوگل قرار می گیرد و کاربر را وادار می کند مخاطبان شود، این موفقیت به خاطر کار تیمی و استفاده از تمام جنبه های دیجیتال مارکتینگ است. این چیزی است که نکات ریز و سریع سئو می خواهد بگوید.
با تکیه بر استراتژی تجاری شرکت، نکات ریز و سریع سئو به بخش جدایی ناپذیر بازاریابی تان تبدیل می شود. این تکنیک های سئو از بازاریابی مورد هدف تان حمایت می کنند. باید این نکات به حساس ترین نقاط ضعف کاربران دست بزند و آن ها را به داخل خودش بکشاند.

 

 

چرا به سئو سایت نیاز داریم؟

 

 

نکات ریز و سریع سئو شامل پنج مرحله است

1. استراتژی
2. داده
3. نگرش
4. اجرا
5. سنجش

که در مورد هر مرحله از این روند، توضیحات مفصلی ارائه خواهیم کرد.

 

 

راز نهفته در نکات ریز و سریع سئو (Seo Sprint)

در سال 2018 از تکنیک های دیگر سئو بهره بردم که باعث شدند فکر کنم سئو یک چارچوب و قالب کلی ندارد. برای مثال در اواخر سال یک مشتری از من خواست در کلمه کلیدی مورد نظرش، پیشرفت کند. او از جایی که حتی در ایندکس گوگل جایی نداشت، به صفحه اول نتایج رسید و این پیشرفت بزرگ در 10 روز شکل گرفت. گرچه نتوانست به سه رتبه ابتدایی برسد اما نرخ کلیکی که داشت، 6 درصد را نشان می داد.
خب حالا باید بپرسید چگونه می توان از این نکات ریز و سریع استفاده کرد تا در گوگل پیشرفت بیشتری داشت؟

آیا این نکات سریع به لینک ها و صفحات مربوط هستند یا بازاریابی محتوایی اهمیت بیشتری دارد؟

این عوامل هم مهم هستند اما مهم ترین عامل، رقابت است. اگر رقبای شما مانند شما فکر نکنند و اصلا برای رعایت سئو تلاشی از خود نشان ندهند، پیشرفت شما سریع به نتیجه خواهد رسید.

به نظرم وقتی در یک کلمه کلیدی خاص، شبکه های اجتماعی و فروم ها در رنک های بالاتر قرار می گیرند، بیانگر این است که رقیب زیاد هم قوی نیست. سناریوی ایده آل من در این مورد، این است که اگر نتایج گوگل کم نوسان و رقابت قابل کنترل باشد، پس نتایج زیاد قابل تغییر نیستند و این یک معنا می دهد: می توانم با سرعت زیاد پیشرفت کرده و به مدت زیاد در رتبه های بالا ماندگار شوم.
استراتژی من در این مورد این است باید برای کلمات کلیدی تلاش کرد اما مهم ترین عامل، شناسایی و اولویت بندی صحیح است. وقتی در یک کلمه کلیدی نه چندان پر رقابت خودتان را ثابت کنید، کم کم این فرصت را خواهید داشت اقتدارتان را در کلمات کلیدی پر رقابت هم نشان دهید. همه چیز زمان دارد.

 

 

بررسی مورد DriveSafe

بیایید از تئوری نکات ریز و سریع سئو پرده برداری کنیم. Nyt Syn یک فروشگاه زنجیره ای عینک فروشی در دانمارک است که 57 شعبه دارد. آن ها در بازاری که سه فروشگاه بزرگتر از آن ها، قدرت و کنترل را در اختیار دارند، سهم 6 درصدی دارند. بین سال های 2018 و 2019، از دو مورد سئوی اسپرینت برای این پرونده استفاده کردم.
شیشه های عینک DriveSafe توسط ZEiSS ساخته می شود. می توانید از این عینک ها به عنوان عینک معمولی هم استفاده کنید اما این عینک ها برای دیدن چراغ خودروهای در حال تردد در شب مناسب هستند. قیمت این محصول 500 دلار آمریکا است به همین خاطر زیاد هم ارزانقیمت نیست اما خب برای حفظ جان و مال، یک محصول با ارزش است. بازار هدف این شرکت، زنان بالای 35 سال است. علت اینکه زنان انتخاب شده اند، دید بدشان نیست بلکه خانم ها نسبت به آقایان، اهمیت بیشتری به این موضوع می دهند. هدف ما این بود که در ابتدا و پیش از فروش، یک تست بینایی گرفته شود.

نتایج

پس از آغاز اولین دور کمپین DriveSafe در سال 2018، که سال موفقی هم بود، توانستیم در سال دوم میزان موفقیت از طریق سئو را به سه برابر برسانیم. در طول این بازه، 23.7 درصد از ترافیک ارگانیک nytsyn.dk به صفحات DriveSafe رسید. مهم تر اینکه میزان فروش در سال دوم به 73 درصد رسید.

 

 

رسیدن به نتایج عالی با نکات ریز سئو

 

 

چطور انجام دادیم؟

 

 

استراتژی

قبل از شروع برنامه سئوی مد نظرمان، اهداف این کمپین و اینکه اهداف تجاری این شرکت چطور توسط سئو پیشرفت می کند، مورد بررسی قرار گرفت. جهت تبدیل اهداف استراتژی بازاریابی به سئو، از داده های گوگل و نیازهای کاربران استفاده کردیم.
رسیدن به این جمله، هدف و ماموریت ما بود:
«به این دلیل در گوگل هستیم که می خواهیم وقتی کاربر در مورد دید در شب سرچ می کند و می خواهد نیازهایش را جهت رزرو یک تست بینایی برطرف کند، با ما آشنا شود.»

 

 

داده

قبل از اجرای استراتژی باید رفتار کاربر را درک کنید. خوشبختانه، دستیابی به داده ها بسیار آسان است. در حالی که بسیاری هنوز هم از یک ابزار استفاده می کنند (به عنوان مثال Google Keyword Planner یا Moz)، باید این مورد را بگویم که هرچه ابزارهای بیشتری استفاده کنید، بیشتر متوجه نیازهای کاربران خواهید شد. بشخصه از ابزارهای شخصی Google مانند Google Search Console, Google Analytics و ابزارهای مختلف Clickstream مانند Moz Keyword Explorer استفاده می کنم. هر ابزار چیز، یک ایده نو در ذهنتان جرقه خواهد زد.
همچنین توصیه می کنم از چت های آنلاین هم استفاده کنید. درست است که تنها راه ارتباطی با مشتریان، چت آنلاین نیست اما موثر است. هیچکس به یک شرکت بزرگ فقط به خاطر چت کوتاه مراجعه نمی کند اما داده های رد و بدل شده در این بخش، مثل یک معدن طلا است. Zendesk و بخش جستجوی داخلی سایت دو منبع دیگری هستند که بسیار دست کم گرفته می شود.

 

 

نگرش

نگرش و دیدن فرصت ها، به قدرت داده های شما بستگی دارد. اگر در طول بازیابی اطلاعات به اندازه کافی عمیق نگردی، درک کاملی از رفتار کاربر دریافت نخواهید کرد. بنابراین نکات مهم مربوط به کاربر را از دست خواهید داد. با مراجعه به لیست کلمات کلیدی، اهداف و سلایق مختلف کاربر را شناسایی کردیم و با استفاده از آن ها، جریانی ایجاد کردیم تا مشتری بداند در کدام زمینه، کدام محتواها را تولید کند.

در اینجا سعی کرده ایم نتیجه نگرش حاصل را که باعث شد مشتری مان با اتکا به آن ها به تولید محتوا بپردازید، بازگو کنیم. این ها چند محتوایی هستند که برای آن ها تولید شدند.
• برای آگاهی: شب کوری چیست؟
• برای درگیری ذهن کاربران: آیا دید در شب بدی دارم؟ آیا می توانم از عینک با شیشه زرد رنگ استفاده کنم؟
• برای تصمیم گیری نهایی: عینک های DriveSafe ساخته ZEISS

از داده هایی هم که به دست آوردیم، به بررسی چهار موضوع جالب پرداختیم.

1. هر محتوایی در ابتدا دست کم گرفته می شود. به هرحال در ابتدا سعی کردیم یک پل ارتباطی بین جستجوهای مربوط به «شب کوری» که مخاطب به سایت مراجعه می کند و «رانندگی ایمن در شب» ایجاد کنیم. با ایجاد محتوای «شب کوری چیست؟» سعی کردیم به سوالات کاربران در مورد علائم اولیه شب کوری پاسخ بدهیم و کم کم آن ها را به مرحله بعد یعنی خرید عینک سوق بدهیم.

2. داده های حاصل از کاربران به ما نشان داد آن ها نیاز دارند تست بینایی آنلاین بدهند. تست بینایی معمولی را به تست بینایی در شب تبدیل کردیم و نتایج خیره کننده بودند. بیش از 180 هزار کاربر از طریق راه های ارتباطی مختلف، در این تست شرکت کردند.

3. در هنگام برداشت داده ها متوجه شدیم کاربران به راهکاری زود بازده علاقه مند هستند. اگر دوچرخه سوار کوهستان هستید، شاید از عینک های پلاستیک ارزان قیمت استفاده می کنید که شیشه زرد رنگ دارند. این عینک ها برای رانندگی در شب مناسب نیستند اما اکثر کاربران در این مورد سوال کرده بودند.
طی مصاحبه ای که با یک استاد دانشکده چشم پزشکی در دانمارک انجام دادیم، مشخص شد شیشه زرد رنگ در تقابل با نور، باعث ایجاد پرده آبی در چشم رنگ می شود. همین مبنایی شد بر ساخت صفحه ای به نام «از شیشه های زرد رنگ استفاده نکنید!» و این صفحه ترافیک زیادی جذب کرد. این مورد به ما نشان داد در یک کلمه کلیدی که کل کشور به آن علاقه نشان داده اند، می توانید به صفحه اول گوگل راه پیدا کنید.

 

رسیدن به نتایج عالی با نکات ریز سئو



4. در کشور دانمارک ماهیانه بالای 800 سرچ در مورد «natbriller» انجام می گیرد. معنای این کلمه همان عینک های شبانه است. نیازی نیست برای فروش محصولاتی که تعابیر پزشکی دارند، از کلمات پزشکی استفاده کنید. اجازه دهید کاربران با این اسم شما را بشناسند. حتی می توانید پس از موفقیت در این جبهه، وارد کلمات کلیدی با تعابیر پزشکی شوید. کافی است فقط به دنبال ترافیک کاربرات باشید.
این کلمات کلیدی نه رقیبی جدی دارند و نه باعث ایجاد نوسان می شوند. سریع و راحت می توانید در موتور جستجوی گوگل بالا بیایید و در مقابل چشمان گوگل، اقتدار و اعتبار کسب کنید. امروزه برای بیش از 100 برند گمنام، امکانی فراهم کرده ایم که فرصت رقابت داشته باشند.

 

 

اهمیت بک لینک در سئو

 

 

اجرا

با اطلاعاتی که به دست آوردیم، تیم تولید محتوایی Nyt Syn، شبانه روز بر روی محتواهایی که قرار بود تعیین کننده باشند، کار کرد. این تیم فقط یک تولید کننده محتوا و نویسنده داشت که به ما نشان داد برای موفقیت نیازی نیست تیم بزرگی داشته باشید. تا زمانی که بدانید چه قدم های باید بردارید، نیازی نیست برای شکست دادن رقبا از بودجه های عجیب و غریب بهره ببرید. در مجموع پنج صفحه محتوا تولید شد و چند صفحه که از قبل موجود بودند، ادیت شدند.
در این مرحله نیاز به کمی زمان دارید چون تولید محتوای عالی زمان لازم دارد. در این مرحله همچنین سعی کردیم یک استراتژی ساخت لینک تبلیغات در پیش بگیریم. همه چیز آماده شروع بود.

 

 

سنجش

یک ماه پس از راه اندازی سایت با استفاده از نکات ریز و سریع سئو، Nyt Syn تصمیم گرفت دو صفحه در فیسبوک بسازد تا کاربران فیسبوک هم در تست بینایی در شب شرکت کنند. یک صفحه بدین منظور فعالیت می کرد و صفحه دوم، همه را از استفاده از عینک های زرد رنگ منع می کرد.
در این بازه تعریف و تمجیدهای مشتریان را دریافت می کردیم و این انرژی مثبت بود. از مشتریان اجازه می گرفتیم تا نظراتشان را در سایت به نمایش بگذاریم. در نتیجه این ها، موفق شدیم محتواهای پنج ستاره در اختیار داشته باشیم که از نظر نرخ کلیک در گوگل، در یک شب 2.5 درصد رشد داشت.

 

رسیدن به نتایج عالی با نکات ریز سئو



یاد گرفتیم باید انعطاف پذیر و چابک بود زیرا یادگیری و هماهنگی، دو اصل مهم در کار با سئو هستند. قرار است سومین کمپین DriveSafe را در ماه سپتامبر راه اندازی کنیم اما تا چه مد می توانیم روی کارهای قبلی پیشرفت داشته باشیم؟

 

 

رسیدن به نتایج عالی با نکات ریز سئو

 

 

اجازه دهید در این مرحله چند نکته و توصیه دیگر گوشزد کنم به امید اینکه در کمپین بازاریابی خودتان، بهره کافی را ببرید.

1. داده های GSC این اطمینان را به ما داده که کاربران جستجوهای بیشتری در رابطه با «دید در شب» انجام خواهند داد. این بدان معنی است که می دانیم دفعه بعد، چه زمانی کمپین خود را راه اندازی خواهیم کرد. نکات ریز و سریع سئو به ما می گوید می توانیم از Google Trends data استفاده کنیم و به جای اکتبر از اواسط سپتامبر کمپین را شروع کنیم چون کاربران از طریق گوگل این سیگنال را فرستاده اند که زودتر به آن عینک ها نیاز دارند.

2. داده های GSC اهداف های جدید کاربران را بیشتر به ما نشان می دهد چون اکنون زیر ساخت های بیشتری برای بررسی داده داریم. این داده ها که از بازخوردهای مشتری ایجاد شده، پایه و اساسی را برای تولید محتوای مناسب تر ایجاد کرده است.

3. از داده های PPC که به دست آورده ایم، اکنون می دانیم کدام کلمات کلیدی به خرید نهایی منجر می شوند و بالعکس. اکنون می توانیم از تبلیغات بیشتری در راستای رسیدن به اهداف استفاده کنیم.

4- با استفاده از سنجش A/B اکنون ارتباط بیشتری با تبلیغات گوگل و فیسبوک داریم و اکنون می دانیم کدام کلمات و USP ها برای رسیدن به هدف بهتر هستند. حال می توانیم از این چشم اندازها برای بروزرسانی عناوین و توضیحات متا استفاده کنیم تا مستقیما با Google ارتباط برقرار کنیم.

5. می دانیم که از این چشم اندازهای سئو می توان برای ایجاد کمپین های موفق در فیس بوک استفاده کرد. می خواهیم در فیسبوک دو برابر شویم و از سایر راه های ارتباطی مانند اینستاگرام استفاده کنیم.

6. الان می دانیم کدام پیوندها باعث ایجاد ترافیک به سوی سایت مان می شوند؛ بنابراین روش مان را تغییر نخواهیم داد. برخی از آگهی های تبلیغاتی بدرد نخور هستند و برخی از آن ها به مانند طلا هستند. این به ما اجازه می دهد بهترین روش را انتخاب کنیم.

7. ما برای صفحات DriveSafe پنج ستاره به دست آوردیم. با مطالعه بیشتر در مورد گوگل، می توانیم گلاس روی کیک را هم اضافه کنیم.

 

 

جمع بندی نهایی

شرکت ها در حال حاضر به قدری نتایج فوری می خواهند که اصول سئو را فراموش می کنند. با این حال وقتی یک میانبر عالی به اسم نکات ریز و سریع سئو دارید، می توانید خیلی سریع به نتایج مورد نظر برسید.
می توانید از سرعت Google در ایندکس و رتبه بندی نتایج به نفعتان استفاده کنید. در حالی که این روزها دیگر رسیدن به صفحات اول گوگل در عرض چند روز کار سختی نیست، باید گفت میزان رقابت رقبا هم اهمیت دارد. هنگامی که برای کلمات کلیدی با اهمیت استراتژیک زیاد، رقابت کم و بی ثباتی دارید، نباید فرصت را از دست بدهید و در سریع ترین زمان ممکن، جایگاهتان را در صدر تثبیت کنید.
فراموش نکنید نکات ریز و سریع سئو شامل پنج مرحله مهم است و باید قدم به قدم با یادگیری پیش بروید. از یاد نبرید تمامی این نکات مهم درباره سئو، در کلاس های آموزشی دکتر مهریزدان موجود است، پس فرصت را از دست ندهید.

1 1 1 1 1

دیدگاه ها (0)

  1. ارسال دیدگاه
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location
کد امنیتی