در "امپریال" پروسه طراحی سایت چگونه است؟

در "امپریال" پروسه طراحی سایت چگونه است؟

پروسه طراحی سایت، پروسه ای دقیق و برنامه ریزی شده است. موضوعی که کارفرمایان را ناراضی می کند، این است که بیشتر شرکت های طراحی سایت خیلی به جزئیات این پروسه طراحی سایت توجه نمی کنند.

آنچه "امپریال" را در حوزه طراحی سایت درخشان کرده است، توجه به ریزترین نکات پروسه طراحی سایت است. طراحان سایت "امپریال" با در نظر گرفتن نیازهای کارفرمایان عزیز، اقدام به طراحی سایت برای هر شخص و برند و کسب و کاری خواهند کرد. ما با در نظر گرفتن وقت و هزینه کارفرمایان، طراحی سایت را از پایه شروع می کنیم، سپس از تمامی طرح های گرافیکی تا بهینه سازی موتورهای جستجو (سئو سایت) را متناسب با سایت کسب و کار شما انجام خواهیم داد.

آنچه "امپریال" را در طراحی سایت متمایز کرده است، طراحی سایت خلاقانه، منحصربفرد و متناسب با ویژگی های هر کسب و کار است که سبب شده است تا قالب های سایت برای هر یک از مشتریان متفاوت و منحصربفرد باشد. در واقع آنچه که "امپریال" را جزء برترین شرکت های طراحی سایت قرار داده است، پروسه دقیق و بی نقص طراحی وب سایت است که مطمئناً استانداردترین شیوه پروسه طراحی وب سایت در دنیای دیجیتال امروز است که در برترین شرکت های طراحی سایت دنیا مورد استفاده قرار می گیرد.

 

پروسه طراحی سایت

پروسه طراحی وب در "امپریال" شامل ۴ بخش کلی است که در زیر به توضیح هر یک خواهیم پرداخت:

 

۱- ترسیم نقشه کلی سایت

ما در امپریال در ابتدای طراحی سایت، از کارفرمایان می خواهیم تا اطلاعات کاملی از اقدامات، امکانات و دورنگری های سازمان یا کسب و کار خود را به ما ارائه بدهند و در هر زمینه از طراحی سایت، جزئی ترین نظرات خود را بیان کنند. سپس کار طراحان سایت "امپریال" آغاز می شود. "امپريال برند" با تیمی متشکل از برترین برنامه نویسان حرفه ای و خلاق وب در کنار نیروهای پرانرژی تولید محتوا و سئو سایت، آمادگی طراحی سایت هر شخص، کسب و کار و سازمانی را داریم. برنامه نویسان و طراحان وب "امپریال" با خلاقیت و دانش خود به طراحی سایتی منحصربفرد برای کارفرمایان خواهند کرد که تمامی خواسته های آنان را دربر خواهد گرفت. تجربه های درخشان "امپریال" در حوزه طراحی سایت گواهی بر این ادعاست.

 

۲- انتخاب تاکتیک های موردنیاز برای طراحی سایت

بعد از ترسیم نقشه راه طراحی سایت، طراحان سایت "امپريال" تصمیم خواهند گرفت که به تناسب برند کارفرما، چه نوع نیازهای تاکتیکی در زمینه طراحی وب نیاز است. یکی از این تصمیمات، در مورد عملیات های زیربنایی طراحی سایت است که چه نرم افزاری باید به کار گرفته شود و یا وب سایت باید با کدام سیستم مدیریت محتوا کار کند؟
واضح است که عملیات طراحی و ساخت و ایجاد وب سایت یک کسب و کار یا برند باید متناسب با خدمات یا محصولات ارائه شده توسط کسب و کار مربوط، انجام گیرد. بنابراین امروزه شاهد انواع مختلفی از وب سایت هستیم که کارآیی هر یک با توجه به خصوصیات و ویژگی هایی که دارد، با یکدیگر متفاوت است.
انتخاب هر یک از انواع وب سایت با توجه به برند و حوزه کسب و کار شما، کار چندان ساده ای نیست. پیچیدگی هر یک با توجه به زبان های برنامه نویسی گوناگون وب، باعث شده که برای بررسی و در نهایت انتخاب نوع وب سایت، به طراحان وب سایت حرفه ای نیاز باشد.
متخصصان حوزه طراحی وب در "امپریال"، با توجه به حوزه فعالیت برند و کسب و کار شما اقدام به طراحی وب سایتی جذاب و جامع خواهند کرد به گونه ای که این ویترین کسب و کار، نه تنها مشتریان قدیمی را مجاب به ادامه ارتباط با برند شما خواهند کرد بلکه مشتریان جدید نیز به برند و کسب و کار شما مجذوب و علاقه مند می شوند.

 

حتما بخوانید: چرا از قالب های آماده برای طراحی سایت استفاده نکنیم؟

 

۳- توسعه و ارتقاء سایت

زمانی که طراحی سایت انجام شد، نوبت آن است که این طراحی سایت با استفاده از زبان های HTML و CSS به صفحات وب سایت تبدیل شوند. پس از این کار، باید که وب سایت توسعه پیدا کند. در این مرحله وب سایت آماده بهره برداری است. حال قالب سایت باید توسط سیستم های مدیریت محتوا مانند وردپرس، جوملا و... توسعه داده شود.
پس از توسعه وب سایت، نوبت به ارتقاء آن می رسد. طراحی خلاقانه و منحصربفرد سایت تا زمانی که کاربری آن را نبیند، بی فایده است! از اینجا به بعد است که کار تیم تولید محتوا و سئو سایت شروع می شود. متخصصان حوزه سئو در "امپریال" با توجه به خواسته های سازمان یا برند شما، بهترین شیوه های بهینه سازی موتورهای جستجو یا همان سئو سایت را استفاده می کنند که سایت شما در صفحات گوگل، جزء بالاترین نتیجه ها شوند.

 

4- هویت سازی برند در طراحی سایت

هویت سازی برند در طراحی سایت موضوعی است که باید برای هر کسب و کاری مدنظر باشد. موضوعی که اجرا کردن آن با استفاده از قالب های آماده، بعید به نظر می رسد. حتما اولین سوالی که در ذهن شما به هنگام طراحی وب سایت برای کسب و کارتان نقش می بندد، این است که چگونه برند شخصی خود را در طراحی سایت نشان دهیم؟
هنگامی که کاربری برای اولین بار وارد یک سایت می شود، این خاطره برای همیشه در ذهنش باقی می ماند و اگر سایت مورد پسند او باشد، وی ترغیب به ورود دوباره خواهد کرد. البته این جمله کاملا درست است که بازاریابی محتوا در وب سایت ها مهم ترین نقش را دارد اما اگر از وب سایت و پلتفرم درستی استفاده نشود، امکان سوختن و بی ارزش شدن محتوا وجود دارد. پس شما با طراحی سایتی با ظاهر و محتوایی خوب می توانید با سرعت بیشتری به برند سازی بپردازید، بعد از آن نیز به طراحی یک لوگو که بیان کننده خط مشی شرکت شما باشد توجه کنید.
باید دقت داشته باشید که از همان ابتدای طراحی سایت تمامی اهدافتان را در زمینه تبدیل سایت به یک برند مطرح معطوف دارید، وقتی سایت شما به یک برند معتبر و سرشناس تبدیل شود، مسلماً مخاطبان زیادی را به سوی خود جلب می کند که این امر خود به خود در بالا بردن سئوی سایت تان مؤثر است. پس در طراحی سایت تمام توجه خود را به تقویت برندتان معطوف دارید.

1 1 1 1 1

دیدگاه ها (0)

  1. ارسال دیدگاه
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location
کد امنیتی